dinsdag 25 februari 2014

Shake met cookies & cream en stemgember

Er is niets lekkerder en gezonder dan de dag te starten met een Herbalifeshake, daar ben ik van overtuigd.
Ik voel me er al jaren fitter en gezonder door. 'Gaat dat nou nooit vervelen?" is een veel gestelde vraag. Er zijn echter zoveel mogelijkheden om je shake te maken dat deze niet snel kan gaan vervelen.

Mijn favoriete smaak momenteel is cookies & cream, ik maak deze in ongezoete amandelmelk en met 2 bolletjes stemgember in  de blender heb je een heerlijke verwarmende start van de dag en kun je er weer tegenaan. Maar ook in (verse) groentesappen, of vruchtensmooties of in havermoutse pap is een Herbalifeshake een zeer smakelijk begin van je dag. Als je het eens wilt proberen, neem gerust contact op, bevalt het je niet dan krijg je het aankoopbedrag terug, Wat heb je te verliezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten