woensdag 12 februari 2014

misbaksel:kaassnackjes met boekweitmeel

Ook misbaksels komen in mijn keuken voor. Ik experimenteer graag en vaak gaat dat goed maar soms helaas rijp voor de prullenbak. Zo had ik een keer zin om kaassnacks te maken. Ik had op de tv gezien dat dat simpel ging met geraspte kaas en wat bloem. De vetten uit de kaas zouden opgenomen worden door de bloem. Helaas heb ik met diverse soorten meel en bloem deze snack getracht te maken maar allemaal waren ze niet echt lekker. Laat het me weten als jij wel een perfect mengsel hebt gevonden
  • 100 gram boekweitmeel
  • 100 gram geraspte kaas (ik heb geraspte parmezaanse kaas  gebruikt)
  • snufje zeezout

Bereiding:
strooi los in de anti aanbakpan en snel bakken, wordt hard als je het uit de pan haalt. Het zag er zo lekker en makkelijk uit op de tv :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten